Kodukord

Et Sinu ja teiste külastajate siinviibimine oleks mõnus kogemus

1. Mõisted

1.1 Majutusasutus – Windway Apartments (Windway OÜ)

1.2 Klient – Windway Apartments külaliskorteri broneerija

1.3 Korter – Windway Apartments külaliskorter

2. Broneerimine ja maksmine

2.1 Klient saab Korteri broneerida Majutusasutuse veebilehe vahendusel, tasudes sobiva pangalingi vahendusel või deebet- või krediitkaardiga. Pärast edukat makset on Korter soovitud kuupäevadeks broneeritud.

2.2 Erandjuhtudel (nt pikemaajaline periood, personaalne pakkumine vms) saab klient broneeringu teha e-maili teel ja tasuda pangaülekandega arve alusel.

3. Saabumine ja lahkumine

3.1 Saabumine toimub saabumise kuupäeval alates kella 15.00-st.

3.2 Lahkumine toimub lahkumise kuupäeval kuni kella 11.00-ni.

3.3 Saabumine ja lahkumine on täiesti kontaktivabad, uksed on varustatud nutilukkudega. Saabumise päeval saadab Majutusasutus Kliendile personaalsed koodid, millega saab avada maja välisukse ja Korteri ukse. Koodid kehtivad saabumise kuupäeval kella 15:00-st kuni lahkumise kuupäeval kella 11:00-ni.

4. Majutuse hinnad

4.1 Korteri majutuse hinnad on välja toodud Majutusasutuse veebilehel, hinnad on dünaamilised ja olenevad valitud kuupäevadest ning majutuse perioodist. Majutusasutusel on õigus etteteatamata hindasid muuta.

4.2 Majutusasutus pakub erinevaid soodustusi püsiklientidele ja pikemaajalistele broneerijatele. Personaalse pakkumise saamiseks tuleb Kliendil pöörduda Majutusasutuse poole.

4.3 Korteri majutuse hinnad sisaldavad puhast voodipesu, käterätikuid, pesuvahendeid, köögitarvikuid, koristusteenust üks kord nädalas, kõiki tarbimiskulusid mõistlikus ulatuses (elekter, vesi, kanalisatsioon, küte, prügivedu, internet, tv).

4.4 Auto parkimine on võimalik tasuta maja juures või ümberkaudsetel linnatänavatel.

4.5 Koristamine toimub enne saabumist ja pärast lahkumist ning vahekoristus igal seitsmendal päeval Kliendiga eelnevalt kokkulepitud ajal.

4.6 Kliendil on õigus tellida erakorralist koristusteenust ja voodilinade ning rätikute vahetust hinnaga 20 eurot / kord.

4.7 Korter sisaldab köögimööblit koos tehnikaga (induktsioonpliit, mikrolainefunktsiooniga ahi, nõudepesumasin, õhupuhasti, külmik, veekeetja), nõusid (potid, pannid, taldrikud, kruusid, klaasid), telerit, mööblit, valgusteid ja kuivatiga pesumasinat vannitoas.

5. Majutusettevõtte reeglid

5.1 Majutusasutus ei paku majutusteenust alla 18 aastasele Kliendile. Piirang ei laiene lastega või lähisugulastega majutuvatele külalistele.

5.2 Klient peab Korterist lahkumisel veenduma, et uks on lukus ja tuled kustutatud olekus.

5.3 Klient ei tohi lubada võõraid Korterisse.

5.4 Majas ja Korteris on suitsetamine (sh veipimine) keelatud. Keelu rikkumise korral on Majutusasutusel õigus nõuda Kliendilt leppetrahvi summas 200 eurot.

5.5 Korteris ei või korraldada pidusid. Keelu rikkumise korral on Majutusasutusel õigus nõuda Kliendilt leppetrahvi summas 200 eurot.

5.6 Korterist pole lubatud asju kaasa võtta ega sinna kuuluvaid seadmeid/inventari ümber paigutada.

5.7 Majutusasutus ei vastuta Kliendi isiklike asjade kadumise eest. Korterisse mahajäetud esemetest teavitatakse Klienti e-maili teel ja leitud esemeid säilitatakse maksimaalselt 3 kuud.

5.8 Lemmikloomad pole Korteris lubatud.

5.9 Korterit tuleb kasutada sihtotstarbelistel eesmärkidel ja hoida korras. Vett ja elektrienergiat tuleb kasutada säästlikult vastavalt vajadusele.

5.10 Korteris asuvate esemete (sh punktis 4.7 väljatoodud) kadumisest või nende kahjustamisest tuleb koheselt teavitada Majutusasutust. Kui esemed on kadunud või vigastatud Kliendi süül, siis Klient vastutab selle eest ja on kohustatud kompenseerima tekitatud kahju vastavalt eseme remondi- või soetusmaksumusele.

5.11 Majutusasutus ei vastuta temast mittesõltuvate rikete ja avariide eest (nt seadmete tehnilised rikked, häired kommunaalteenustega varustamisel jms).

5.12 Majutusasutus ei vastuta kliendi isiklike asjade kadumise eest Korterist.

5.13 Majutusasutuse öörahu algab kell 23.00 ning kestab kuni 07.00. Öörahu rikkumise korral on Majutusasutusel õigus nõuda kliendilt leppetrahvi summas 200 eurot.

5.14 Kui Korter vajab Kliendi lahkumise järgselt suurpuhastust, on Majutusasutusel õigus nõuda lisatasu summas 60 eurot. Suurpuhastus on igasugune koristus, mis ületab tavapärase koristuse mahu.

6. Tühistamine

6.1. Majutusasutus ei ole vastutav halva ilma, Kliendi haigestumise, reisiplaanide muutumise või reisi hilinemise eest.

6.2. Klient on kohutatud tasuma broneeringu tühistamise eest vastavalt alljärgnevale:

6.2.1. Kui Klient teavitab broneeringu tühistamisest ette vähemalt 7 ööpäeva, siis on tühistamise tasu 0 eurot ja Majutusasutus kannab raha 100% ulatuses Kliendile tagasi.

6.2.2. Kui Klient teavitab broneeringu tühistamisest ette vähemalt 3 ööpäeva, siis on tühistamise tasu 50% maksumusest ja Majutusasutus kannab raha 50% ulatuses Kliendile tagasi.

6.2.3. Kui Klient teavitab broneeringu tühistamisest ette vähem kui 3 ööpäeva või Korterisse ei saabu, siis broneeringut tühistada pole võimalik ja raha tagastamisele ei kuulu.